Témakör választása
Gyakori kérdések
/ Keresési eredmények
12 találat a "Ügyfélkapu" kifejezésre
-
Gazdasági tevékenységet nem folytató társasházként jogosultak vagyunk egyetemes szolgáltatásra. Mi a teendőm a ház képviselőjeként?
-
Hogyan lehet a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást letölteni?
-
Hogyan lehet regisztrálni a Digitális Állampolgár Programba?
-
Hogyan lehet regisztrálni az Ügyfélkapu+ használatához?
-
Hol kapok segítséget, ha problémám van a Digitális Állampolgár Programba történő regisztrációval?
-
Mi az a Digitális Állampolgár Program (DÁP)?
-
Mi történik az online ügyfélszolgálat oldalon, miután beléptem? Hogyan érem el a nem lakossági felhasználási helyemet?
-
Mikor szűnt meg az Ügyfélkapuval történő belépési lehetőség?
-
Nem lakossági ügyfélként az időközben megszűnt online ügyfélszolgálatot használtam. Mi a teendőm?
-
Ügyfélkapu+/DÁP belépés után olyan felhasználási hely is látható, amit nem ismerek. Mit tegyek?
-
Van tárhelyem akkor is, ha csak DÁP regisztrációm van?
-
Versenypiaci ügyfél vagyok. Mit tegyek, ha MVM NEXT START vagy KKV TRANSFER az árszabásom?