Témakör választása

12 találat a "Ügyfélkapu" kifejezésre

  • Gazdasági tevékenységet nem folytató társasházként jogosultak vagyunk egyetemes szolgáltatásra. Mi a teendőm a ház képviselőjeként?
  • Hogyan lehet a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást letölteni?
  • Hogyan lehet regisztrálni a Digitális Állampolgár Programba?
  • Hogyan lehet regisztrálni az Ügyfélkapu+ használatához?
  • Hol kapok segítséget, ha problémám van a Digitális Állampolgár Programba történő regisztrációval?
  • Mi az a Digitális Állampolgár Program (DÁP)?
  • Mi történik az online ügyfélszolgálat oldalon, miután beléptem? Hogyan érem el a nem lakossági felhasználási helyemet?
  • Mikor szűnt meg az Ügyfélkapuval történő belépési lehetőség?
  • Nem lakossági ügyfélként az időközben megszűnt online ügyfélszolgálatot használtam. Mi a teendőm?
  • Ügyfélkapu+/DÁP belépés után olyan felhasználási hely is látható, amit nem ismerek. Mit tegyek?
  • Van tárhelyem akkor is, ha csak DÁP regisztrációm van?
  • Versenypiaci ügyfél vagyok. Mit tegyek, ha MVM NEXT START vagy KKV TRANSFER az árszabásom?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>