Témakör választása
Gyakori kérdések
/ Keresési eredmények
47 találat a "online" kifejezésre
-
Az online ügyfélszolgálaton vagy az appban bárki fel tudja venni az én szerződött felhasználási helyemet, és kezelheti ingatlanom ügyeit?
-
Elegem van a sok papírszámlából. Hogyan tudok e-számlát igényelni?
-
Fizethetek bankkártyával, ha papírszámlát kapok?
-
Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
-
Ha szerződött ügyfél vagyok, beállíthatok felhasználási helyet megbízott fizetőként is?
-
Hitelesítés nélkül is használhatom az online ügyfélszolgálatot vagy az MVM Next appot?
-
Hogy lépjek be a MVM Next online felületeire, ha van Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm?
-
Hogyan lehet regisztrálni a Digitális Állampolgár Programba?
-
Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett diktálni az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
-
Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett számlákat fizetni az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
-
Hogyan tudok diktálni?
-
Hogyan tudok felhasználási helyet felvenni megbízott fizetőként?
-
Hogyan tudok megbízott fizetőt beállítani?
-
Hogyan tudom befizetni a csekkes papírszámlát?
-
Hogyan tudom befizetni az e-számlát?
-
Hogyan tudom legegyszerűbben módosítani a papírszámlák kézbesítési címét?
-
Hogyan tudom legegyszerűbben módosítani az e-számlámhoz tartozó e-mail-címet?
-
Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási módomat?
-
Hogyan tudom módosítani a felhasználási helyem nevét?
-
Hogyan tudom rendben tartani és lefűzni a számláimat, ha azok nem papíralapon érkeznek?
-
Hol találom az e-számláimat?
-
Hol tudom változtatni a számlázásomhoz kapcsolódó beállításokat?
-
Honnan ismerhetem fel az MVM Next nevében küldött adathalász e-maileket?
-
Honnan tudhatom, hogy van-e tartozásom?
-
Honnan tudom letölteni az MVM Next appot?
-
Igazolásokra van szükségem jelenlegi egyenlegemről. Igényelhetem online?
-
Kaphatok papírszámlát akkor is, ha átutalással vagy bankkártyával fizetek?
-
Kérhetek részletfizetést online?
-
Kérhetem online összevonva a csekk megküldését?
-
Ki használhatja az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon lévő online ügyfélszolgálatot és az azzal egyenértékű MVM Next applikációt?
-
Megbízott fizetőként csak a számlaösszeget látom, a számlát nem. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell számlát fizetni?
-
Mi az a Digitális Állampolgár Program (DÁP)?
-
Mi az az MVM-fiók?
-
Mi történik, ha a regisztrációnál nem adom meg a felhasználóazonosító számomat?
-
Mikor van az éves leolvasás?
-
Milyen előnyökkel jár, ha e-számlára váltok?
-
Milyen ügyek intézhetők az online ügyfélszolgálaton és az MVM Next appban?
-
Mit jelent a megbízott fizető?
-
Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
-
Mit jelent a részszámlaérték módosítása, és mikor lehet erre szükség?
-
Nem akarom, hogy mások is regisztrálni tudjanak az én ingatlanomra, a szerződött felhasználási helyemre. Mi a teendőm?
-
Nem lakossági, egyetemes szolgáltatásban vagy MVM NEXT START / KKV TRANSFER árszabással ellátott ügyfélként hogyan tudjuk online intézni az ügyeket?
-
Online ügyfélszolgálaton vagy appban is igényelhetek csekket?
-
Regisztráltam, de nem találom az aktiválási linket. Miért?
-
Részszámlás vagyok. Tudom módosítani a részszámla értékét?
-
Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?
-
Valaki felvette az én ingatlanomat, a szerződött felhasználási helyemet, mint megbízott fizető, de ebbe nem egyeztem bele. Mit tegyek?