Témakör választása

47 találat a "online" kifejezésre

  • Az online ügyfélszolgálaton vagy az appban bárki fel tudja venni az én szerződött felhasználási helyemet, és kezelheti ingatlanom ügyeit?
  • Elegem van a sok papírszámlából. Hogyan tudok e-számlát igényelni?
  • Fizethetek bankkártyával, ha papírszámlát kapok?
  • Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
  • Ha szerződött ügyfél vagyok, beállíthatok felhasználási helyet megbízott fizetőként is?
  • Hitelesítés nélkül is használhatom az online ügyfélszolgálatot vagy az MVM Next appot?
  • Hogy lépjek be a MVM Next online felületeire, ha van Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm?
  • Hogyan lehet regisztrálni a Digitális Állampolgár Programba?
  • Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett diktálni az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
  • Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett számlákat fizetni az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
  • Hogyan tudok diktálni?
  • Hogyan tudok felhasználási helyet felvenni megbízott fizetőként?
  • Hogyan tudok megbízott fizetőt beállítani?
  • Hogyan tudom befizetni a csekkes papírszámlát?
  • Hogyan tudom befizetni az e-számlát?
  • Hogyan tudom legegyszerűbben módosítani a papírszámlák kézbesítési címét?
  • Hogyan tudom legegyszerűbben módosítani az e-számlámhoz tartozó e-mail-címet?
  • Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási módomat?
  • Hogyan tudom módosítani a felhasználási helyem nevét?
  • Hogyan tudom rendben tartani és lefűzni a számláimat, ha azok nem papíralapon érkeznek?
  • Hol találom az e-számláimat?
  • Hol tudom változtatni a számlázásomhoz kapcsolódó beállításokat?
  • Honnan ismerhetem fel az MVM Next nevében küldött adathalász e-maileket?
  • Honnan tudhatom, hogy van-e tartozásom?
  • Honnan tudom letölteni az MVM Next appot?
  • Igazolásokra van szükségem jelenlegi egyenlegemről. Igényelhetem online?
  • Kaphatok papírszámlát akkor is, ha átutalással vagy bankkártyával fizetek?
  • Kérhetek részletfizetést online?
  • Kérhetem online összevonva a csekk megküldését?
  • Ki használhatja az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon lévő online ügyfélszolgálatot és az azzal egyenértékű MVM Next applikációt?
  • Megbízott fizetőként csak a számlaösszeget látom, a számlát nem. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell számlát fizetni?
  • Mi az a Digitális Állampolgár Program (DÁP)?
  • Mi az az MVM-fiók?
  • Mi történik, ha a regisztrációnál nem adom meg a felhasználóazonosító számomat?
  • Mikor van az éves leolvasás?
  • Milyen előnyökkel jár, ha e-számlára váltok?
  • Milyen ügyek intézhetők az online ügyfélszolgálaton és az MVM Next appban?
  • Mit jelent a megbízott fizető?
  • Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
  • Mit jelent a részszámlaérték módosítása, és mikor lehet erre szükség?
  • Nem akarom, hogy mások is regisztrálni tudjanak az én ingatlanomra, a szerződött felhasználási helyemre. Mi a teendőm?
  • Nem lakossági, egyetemes szolgáltatásban vagy MVM NEXT START / KKV TRANSFER árszabással ellátott ügyfélként hogyan tudjuk online intézni az ügyeket?
  • Online ügyfélszolgálaton vagy appban is igényelhetek csekket?
  • Regisztráltam, de nem találom az aktiválási linket. Miért?
  • Részszámlás vagyok. Tudom módosítani a részszámla értékét?
  • Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?
  • Valaki felvette az én ingatlanomat, a szerződött felhasználási helyemet, mint megbízott fizető, de ebbe nem egyeztem bele. Mit tegyek?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>