Témakör választása

Áram
Nem lakossági ügyfélként az időközben megszűnt online ügyfélszolgálatot használtam. Mi a teendőm?
  • Ha Ön egyetemes szolgáltatásban ellátott nem lakossági ügyfelünk, akkor az Ügyfélkapu+ vagy DÁP használatával nem lakossági regisztrációra van szüksége az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon található online ügyfélszolgálaton.
  • Ha van már lakossági regisztrációja az MVM Next online ügyfélszolgálatán, kérjük, legközelebb Ügyfélkapu+ vagy DÁP használatával lépjen be lakossági ügyfélként, hogy az online ügyfélszolgálat megtalálhassa a nem lakossági felhasználási helyét, helyeit, és így egy fiókból kezelhesse a lakossági felhasználási hellyel, helyekkel. Nem lakossági ügyeinek online intézéséhez, kérjük, mostantól mindig Ügyfélkapu+ vagy DÁP használatával lépjen be, hogy hozzáférjen mindkét típusú felhasználási helyéhez.
  • Nem lakossági ügyfélként az mvmnext.hu/egyetemesvaltozasok weboldalon talál bővebb tájékoztatást.
Kulcsszavak
  • #DÁP
  • #Online ügyintézés
  • #Ügyfélkapu+ és DÁP
  • #Ügyfélkapu
Választ kapott kérdésére?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>