Témakör választása

Áram
Mi történik az online ügyfélszolgálat oldalon, miután beléptem? Hogyan érem el a nem lakossági felhasználási helyemet?

Ha Ön nem lakossági felhasználóként rendelkezik adószámmal:

  • Regisztráció vagy belépés után a fogyasztási helyet a Cégkapun, vagy a Rendelkezési nyilvántartásban megadott nyilatkozatai alapján találjuk meg. Az első Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés vagy regisztráció után, a rendszer automatikusan felajánlja nem lakossági fogyasztási helyét, helyeit. A beazonosított nem lakossági felhasználási helyek, illetve a lakossági felhasználási helyek között, a jobb felső sarokban található Profillom menüpontban tud váltani.
  • Ha Ön korábban meghatalmazottként járt el a szolgáltató felé a meghatalmazó nem lakossági felhasználó nevében:
  • Ha az adóalany adott Önnek meghatalmazást a Cégkapun vagy a Rendelkezési nyilvántartáson (RNY) keresztül, akkor az Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépést követően Ön máris hozzáfér a meghatalmazó fogyasztási helyeihez.
  • Ha nincs hivatalos meghatalmazása kérjük egyeztessen az adóalannyal, hogy a Cégkapun vagy a Rendelkezési nyilvántartáson (RNY) keresztül adjon Önnek meghatalmazást az ügyintézéshez.
Kulcsszavak
  • #Ügyfélkapu
  • #Ügyfélkapu+ és DÁP
  • #DÁP
  • #Online ügyintézés
Választ kapott kérdésére?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>