Témakör választása
Gyakori kérdések
/ Keresési eredmények
16 találat a "Online regisztráció" kifejezésre
-
Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
-
Hitelesítés nélkül is használhatom az online ügyfélszolgálatot vagy az MVM Next appot?
-
Hogy lépjek be a MVM Next online felületeire, ha van Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm?
-
Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett diktálni az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
-
Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett számlákat fizetni az online ügyfélszolgálaton vagy az MVM Next appban?
-
Hogyan védhetem ki, hogy adathalászat áldozata legyek?
-
Honnan tudom letölteni az MVM Next appot?
-
Ki használhatja az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon lévő online ügyfélszolgálatot és az azzal egyenértékű MVM Next applikációt?
-
Mi az a Digitális Állampolgár Program (DÁP)?
-
Mi az az MVM-fiók?
-
Mi történik, ha a regisztrációnál nem adom meg a felhasználóazonosító számomat?
-
Milyen ügyek intézhetők az online ügyfélszolgálaton és az MVM Next appban?
-
Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
-
Nem lakossági, egyetemes szolgáltatásban vagy MVM NEXT START / KKV TRANSFER árszabással ellátott ügyfélként hogyan tudjuk online intézni az ügyeket?
-
Regisztráltam, de nem találom az aktiválási linket. Miért?
-
Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?