Témakör választása

22 találat a "DÁP" kifejezésre

  • Hogyan lehet regisztrálni az Ügyfélkapu+ használatához?
  • Adószámmal nem rendelkező és gazdasági tevékenységet nem folytató társasházként szeretnénk regisztrálni. Mi a teendőnk?
  • Adószámmal rendelkező nem lakossági ügyfél vagyok. Mi a teendőm, hogy online intézhessem energiaügyeimet?
  • Egyéni vállalkozó vagyok, én használhatom az MVM Next online ügyfélszolgálatot?
  • Ha Ügyfélkapu+ vagy DÁP használatával lépek be, nem látom a lakossági felhasználási helyeimet, mit tegyek?
  • Hogy lépjek be a MVM Next online felületeire, ha van Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm?
  • Hogyan lehet a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást letölteni?
  • Hogyan lehet regisztrálni a Digitális Állampolgár Programba?
  • Hol kapok segítséget, ha problémám van a Digitális Állampolgár Programba történő regisztrációval?
  • Mi a különbség az „Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés” és a „Már van fiókom, belépek” gombok között?
  • Mi az a Digitális Állampolgár Program (DÁP)?
  • Mi az a Rendelkezési nyilvántartás (RNY)?
  • Mi történik az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon, miután beléptem? Hogyan érem el a nem lakossági felhasználási helyemet?
  • Mikor szűnt meg az Ügyfélkapuval történő belépési lehetőség?
  • Mire szolgál a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ)?
  • Mit jelent a belépési felületen az „Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés” gomb?
  • Nem lakossági ügyfélként nincs Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm. Miért van erre szükség?
  • Nem lakossági, egyetemes szolgáltatásban vagy MVM NEXT START / KKV TRANSFER árszabással ellátott ügyfélként hogyan tudjuk online intézni az ügyeket?
  • Nem tudok nem lakossági ügyfélként regisztrálni. Mit tegyek?
  • Van-e tárhelyem, ha csak DÁP regisztrációm van?
  • Versenypiaci, kereskedelmi szerződéssel rendelkező társasház vagyunk. Mi a teendőnk?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>