Témakör választása

Földgáz
Nem tudok nem lakossági ügyfélként regisztrálni. Mit tegyek?
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy Ön lakossági felhasználója-e már az MVM Next online ügyfélszolgálatának vagy applikációjának? Ha igen, kérjük, válassza az Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés lehetőséget, hogy nem lakossági felhasználási helyét vagy helyeit azonosítani tudjuk a belépés után.
  • Ha Ön még nem felhasználója az MVM Next online ügyfélszolgálatának vagy applikációjának, akkor Önnek nem lakossági regisztrációra van szüksége, kérjük, a regisztrációs folyamat során ezt válassza. A regisztrációt követően, az első belépés után a nem lakossági felhasználási helye, helyei megjelennek a felületen. Ha nem látja a felhasználási helyeit a belépés után, kérjük, hívja munkanapokon 8 és 18 óra között a 06 1 9999 650 telefonszámot, ahol az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják hívását, egyeztetik Önnel az adatokat, hogy sikeresen regisztrálhasson.
Kulcsszavak
  • #DÁP
  • #Online ügyintézés
  • #Ügyfélkapu+ és DÁP
  • #Ügyfélkapu
Választ kapott kérdésére?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>