Témakör választása

Áram
Hitelesítés nélkül is használhatom az online ügyfélszolgálatot vagy az MVM Next appot?

Ha az azonosítás során nem hitelesítette magát felhasználóazonosító számának megadásával, biztonsági okokból nem fogja látni szerződött felhasználási helyeit. A felhasználóazonosító számát később is megadhatja a több menüpontban is elérhető Befejezem az azonosítást gombra kattintva.

Megbízott fizetőként ugyanakkor az azonosítás befejezése nélkül is felvehet felhasználási helyet, amelynek csökkentett módban látja majd az adatait. Megbízott fizetőként befizetheti a számlákat, mérőállást diktálhat, és ezekről szerződött ügyfelünk értesítést kap.

Ha Ön a szerződött ügyfél, és elakadt az azonosítás befejezése során, regisztrációtámogató vonalunkon munkanapokon 8 és 18 óra között a 06 1 9999 650 telefonszámon kérhet segítséget. Kérjük, előzőleg készítse elő egy korábbi villanyszámláját.

Kulcsszavak
  • #Online regisztráció
Választ kapott kérdésére?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>