Ha szeretné, hogy túlfizetését visszautaljuk, lehetőleg ne pénzügyi szolgáltatóhoz tartozó bankszámlát adjon meg a visszautaláshoz, illetve ne ilyenről fizessen. A visszafizetés ugyanis a pénzügyi szolgáltató transzferszámlájára érkezik, és automatikusan nem kerül vissza az Ön saját bankszámlájára.
A pénzügyi szolgáltatónál vezetett bankszámlára történő visszautalás minden esetben egyedi ügyintézést igényel ügyfélszolgálatunkon.
Az ügyintézés lépései:
1. Önnek a pénzügyi szolgáltatótól be kell szereznie azt az azonosítót, amelyet fel kell tüntetnünk a visszautaláson, hogy az eljusson Önhöz, ne maradjon gazdátlanul a transzferszámlán.
2. El kell juttatnia számunkra ezt az azonosítót minden egyes visszafizetési kérelem alkalmával újra és újra.
3. A visszautaláson egyedi, manuális ügyintézéssel feltüntetjük a megkapott azonosítót.
A megadott lépések nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy pénzügyi szolgáltatója a visszafizetést az Ön egyedi számláján jóváírja.