Témakör választása

70 találat a "online ügyintézés" kifejezésre

  • A korábbi Áramapp belépési adataimmal tudom használni az MVM Next appot?
  • A korábbi Földgázapp belépési adataimmal tudom használni az MVM Next appot?
  • A korábbi áram online ügyfélszolgálati bejelentkezési adataimmal tudom használni az új online ügyintézési felületet?
  • A korábbi földgáz online ügyfélszolgálati bejelentkezési adataimmal tudom használni az új online ügyintézési felületet?
  • A regisztráció során csak a gáz felhasználási helyemet találta meg a rendszer. Újra kell regisztrálnom?
  • A regisztráció során csak az áram felhasználási helyemet találta meg a rendszer. Újra kell regisztrálnom?
  • A regisztráció során nem találtam meg a felhasználási helyemet, miért?
  • A regisztráció során nem találtam meg a felhasználási helyemet, miért?
  • Az MVM Next appos belépési adataimmal tudom használni a Földgázappot?
  • Az MVM Next appos belépési adataimmal tudom használni az Áramappot?
  • Az új online ügyintézési felületen bárki fel tudja venni az én ingatlanomat, a szerződött felhasználási helyemet és kezelheti az ügyeimet?
  • Az új online ügyintézési felületen bárki fel tudja venni az én ingatlanomat, a szerződött felhasználási helyemet és kezelheti az ügyeimet?
  • Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Ha regisztrálok az új felületre, továbbra is be tudok lépni a korábbi áram online ügyfélszolgálatra?
  • Ha regisztrálok az új felületre, továbbra is be tudok lépni a korábbi földgáz online ügyfélszolgálatra?
  • Ha szerződött ügyfél vagyok, beállíthatok felhasználási helyet megbízott fizetőként is?
  • Ha szerződött ügyfél vagyok, beállíthatok felhasználási helyet megbízott fizetőként is?
  • Hitelesítés nélkül is használhatom az új felületet?
  • Hitelesítés nélkül is használhatom az új felületet?
  • Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett diktálni az új online ügyintézési felületen?
  • Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett diktálni az új online ügyintézési felületen?
  • Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett számlákat fizetni az új online ügyintézési felületen?
  • Hogyan tudok albérlőként vagy nagyszüleim, szüleim stb. helyett számlákat fizetni az új online ügyintézési felületen?
  • Hogyan tudok felhasználási helyet felvenni megbízott fizetőként?
  • Hogyan tudok felhasználási helyet felvenni megbízott fizetőként?
  • Hogyan tudok megbízott fizetőt beállítani?
  • Hogyan tudok megbízott fizetőt beállítani?
  • Hogyan tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Hogyan tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Hogyan tudom módosítani a felhasználási helyem nevét?
  • Hogyan tudom módosítani a felhasználási helyem nevét?
  • Korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélként hol tudok online vagy okostelefonon ügyet intézni?
  • Korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfélként regisztrálhatok az MVM Next online ügyintézési felületre?
  • Meddig érhető el a korábbi áram online ügyfélszolgálat?
  • Meddig érhető el a korábbi földgáz online ügyfélszolgálat?
  • Megbízott fizetőként csak a számlaösszeget látom, a számlát nem. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell számlát fizetni?
  • Megbízott fizetőként csak a számlaösszeget látom, a számlát nem. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell számlát fizetni?
  • Mi az az MVM-fiók?
  • Mi az az MVM-fiók?
  • Mi történik, ha nem adom meg a felhasználóazonosító számomat?
  • Mi történik, ha nem adom meg a felhasználóazonosító számomat?
  • Milyen funkciók érhetők el az MVM Next appban?
    app
  • Milyen funkciók érhetők el az MVM Next appban?
    app
  • Milyen funkciók érhetők el az új online ügyintézési felületen?
  • Milyen funkciók érhetők el az új online ügyintézési felületen?
  • Milyen új funkciók találhatók az MVM Next appban?
  • Milyen új funkciók találhatók az MVM Next appban?
  • Milyen új funkciók találhatók az új online ügyintézési felületen?
  • Milyen új funkciók találhatók az új online ügyintézési felületen?
  • Mit jelent a megbízott fizető?
  • Mit jelent a megbízott fizető?
  • Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
  • Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
  • Nem akarom, hogy mások is regisztrálni tudjanak az én ingatlanomra, a szerződött felhasználási helyemre. Mi a teendőm?
  • Nem akarom, hogy mások is regisztrálni tudjanak az én ingatlanomra, a szerződött felhasználási helyemre. Mi a teendőm?
  • Nem lakossági ügyfélként is regisztrálhatok az új online ügyintézési felületre?
  • Nem lakossági ügyfélként is regisztrálhatok az új online ügyintézési felületre?
  • Nem találom a korábbi áram online ügyfélszolgálati funkciókat. Miért?
  • Nem találom a korábbi földgáz online ügyfélszolgálati funkciókat. Miért?
  • Regisztráltam, de nem találom az aktiválási linket. Miért?
  • Regisztráltam, de nem találom az aktiválási linket. Miért?
  • Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?
  • Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?
  • Tudok még regisztrálni a korábbi áram online ügyfélszolgálatra?
  • Tudok még regisztrálni a korábbi földgáz online ügyfélszolgálatra?
  • Ugyanazokat a funkciókat érem el MVM Next appban és az új online ügyintézési felületen?
  • Ugyanazokat a funkciókat érem el MVM Next appban és az új online ügyintézési felületen?
  • Valaki felvette az én ingatlanomat, a szerződött felhasználási helyemet mint megbízott fizető, de ebbe nem egyeztem bele. Mit tegyek?
  • Valaki felvette az én ingatlanomat, a szerződött felhasználási helyemet mint megbízott fizető, de ebbe nem egyeztem bele. Mit tegyek?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>