Témakör választása

64 találat a "app" kifejezésre

  • A korábbi Áramapp belépési adataimmal tudom használni az MVM Next appot?
  • A korábbi Földgázapp belépési adataimmal tudom használni az MVM Next appot?
  • A korábbi áram online ügyfélszolgálati bejelentkezési adataimmal tudom használni az új online ügyintézési felületet?
  • A korábbi földgáz online ügyfélszolgálati bejelentkezési adataimmal tudom használni az új online ügyintézési felületet?
  • A regisztráció során csak a gáz felhasználási helyemet találta meg a rendszer. Újra kell regisztrálnom?
  • A regisztráció során csak az áram felhasználási helyemet találta meg a rendszer. Újra kell regisztrálnom?
  • Az MVM Next appos belépési adataimmal tudom használni a Földgázappot?
  • Az MVM Next appos belépési adataimmal tudom használni az Áramappot?
  • Fizetésnél fehér/üres képernyőt tapasztaltam. Miért?
  • Fizetésnél fehér/üres képernyőt tapasztaltam. Miért?
  • Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Ha nem az én nevemen van a szerződés, akkor is tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Ha regisztrálok az új felületre, továbbra is be tudok lépni a korábbi áram online ügyfélszolgálatra?
  • Ha regisztrálok az új felületre, továbbra is be tudok lépni a korábbi földgáz online ügyfélszolgálatra?
  • Ha szerződött ügyfél vagyok, beállíthatok felhasználási helyet megbízott fizetőként is?
  • Ha szerződött ügyfél vagyok, beállíthatok felhasználási helyet megbízott fizetőként is?
  • Hogyan tudok diktálni?
  • Hogyan tudok diktálni?
  • Hogyan tudok felhasználási helyet felvenni megbízott fizetőként?
  • Hogyan tudok felhasználási helyet felvenni megbízott fizetőként?
  • Hogyan tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Hogyan tudok regisztrálni az új online ügyintézési felületre?
  • Hogyan tudom bankkártyával kifizetni a számláimat?
  • Hogyan tudom bankkártyával kifizetni a számláimat?
  • Hogyan tudom befizetni a csekkes papírszámlát?
  • Hogyan tudom befizetni a csekkes papírszámlát?
  • Hogyan tudom befizetni az e-számlát?
  • Hogyan tudom befizetni az e-számlát?
  • Hogyan tudom módosítani a felhasználási helyem nevét?
  • Hogyan tudom módosítani a felhasználási helyem nevét?
  • Hogyan védhetem ki, hogy adathalászat áldozata legyek?
  • Hogyan védhetem ki, hogy adathalászat áldozata legyek?
  • Honnan tudhatom, hogy van-e tartozásom?
  • Honnan tudom letölteni az új MVM Next appot?
    app
  • Honnan tudom letölteni az új MVM Next appot?
    app
  • Korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélként hol tudok online vagy okostelefonon ügyet intézni?
  • Korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfélként regisztrálhatok az MVM Next appba?
    app
  • Meddig érhető el a már letöltött Áramapp?
  • Meddig érhető el a már letöltött Földgázapp?
  • Megbízott fizetőként csak a számlaösszeget látom, a számlát nem. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell számlát fizetni?
  • Megbízott fizetőként csak a számlaösszeget látom, a számlát nem. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell számlát fizetni?
  • Mi az az MVM-fiók?
  • Mi az az MVM-fiók?
  • Miért nem tudom már letölteni a Földgázappot?
  • Miért nem tudom már letölteni az Áramappot?
  • Mikor diktálhatok?
  • Milyen funkciók érhetők el az MVM Next appban?
    app
  • Milyen funkciók érhetők el az MVM Next appban?
    app
  • Milyen kártyával fizethetek?
  • Milyen kártyával fizethetek?
  • Milyen új funkciók találhatók az MVM Next appban?
  • Milyen új funkciók találhatók az MVM Next appban?
  • Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
  • Mit jelent a megbízott fizetőként felvett felhasználási hely?
  • Nem lakossági ügyfélként is regisztrálhatok az MVM Next appba?
  • Nem lakossági ügyfélként is regisztrálhatok az MVM Next appba?
  • Nem működik a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
  • Nem működik a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
  • Nem tudok online ügyfélszolgálaton/appon bankkártyával fizetni. Miért?
  • Nem tudok online ügyfélszolgálaton/appon bankkártyával fizetni. Miért?
  • Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?
  • Sikeres azonosítás után sem találta meg a rendszer az összes felhasználási helyemet. Miért?
  • Ugyanazokat a funkciókat érem el MVM Next appban és az új online ügyintézési felületen?
  • Ugyanazokat a funkciókat érem el MVM Next appban és az új online ügyintézési felületen?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>