Témakör választása

41 találat a "áram" kifejezésre

  • A korábbi Áramapp belépési adataimmal tudom használni az MVM Next appot?
  • A korábbi áram online ügyfélszolgálati bejelentkezési adataimmal tudom használni az új online ügyintézési felületet?
  • A regisztráció során csak az áram felhasználási helyemet találta meg a rendszer. Újra kell regisztrálnom?
  • Az átíráshoz kell meghatalmazás?
  • Átírás után számíthatok mérőellenőrzésre?
  • Átutaltam és csoportos beszedéssel is leemelték a számlám végösszegét. Mi a teendő?
  • Befizethetem pénzügyi szolgáltatón (pl.: Barion Revolut stb.) keresztül a villanyszámlámat?
  • Diktáltam, de nem kaptam számlát. Miért?
  • Elköltöztem. Nekem kell kérnem az átírást?
  • Előfordulhat, hogy egy évben többször is leolvassák a mérőmet?
  • Értesítést kaptam hamarosan lejáró/lejárt számláról, pedig nincs tartozásom. Miért?
  • Ha regisztrálok az új felületre, továbbra is be tudok lépni a korábbi áram online ügyfélszolgálatra?
  • Hogyan tudok diktálni?
  • Hogyan tudom bankkártyával kifizetni a számláimat?
  • Hogyan tudom beállítani a csoportos beszedési megbízást?
  • Hogyan tudom befizetni a csekkes papírszámlát?
  • Hogyan tudom befizetni az e-számlát?
  • Hogyan tudom egyedi átutalással befizetni a villanyszámlámat?
  • Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási módomat?
  • Hol találom az e-számláimat?
  • Hol tudom kezdeményezni az átírást?
  • Honnan ismerem fel a leolvasót?
  • Meddig érhető el a korábbi áram online ügyfélszolgálat?
  • Meddig érhető el a már letöltött Áramapp?
  • Mi történik, ha az éves leolvasásra megadott időpontban nem vagyok otthon?
  • Mi történik, ha nem diktálok?
  • Miért érdemes e-számlára váltani?
  • Miért nem kaptam számlát ebben a hónapban?
  • Miért nem tudom már letölteni az Áramappot?
  • Mikor diktálhatok?
  • Mikor van az éves leolvasás?
  • Milyen dokumentumok szükségesek az átíráshoz?
  • Milyen kártyával fizethetek?
  • Milyen számlázási módok közül választhatok?
  • Mindkét félnek ott kell lennie az átírásnál?
  • Miről kapok számlát, ha nem diktálok?
  • Mit jelent az éves leolvasás? Miért van rá szükség?
  • Nem találom a korábbi áram online ügyfélszolgálati funkciókat. Miért?
  • Tudok még regisztrálni a korábbi áram online ügyfélszolgálatra?
  • Túlfizetésem van. Akkor is kérhetem a visszafizetést, ha pénzügyi szolgáltatón (pl.: Barion Revolut stb.) keresztül fizettem be a villanyszámlámat?
Kérésének feldolgozása több időt vesz igénybe!&lt;br/&gt;<strong>Kérjük várjon türelemmel...</strong>